Graduation Day

Bismillahirrahmanirrahim..

 Assalamualaikum, guys. How are you? I hope you will be fine with the nice state of iman and health by the grace of Allah almighty. Alhamdulillah.. Tanggal 14hb November 2013 bersamaan10 Muharram 1435H saya telah menamatkan pembelajaran saya di sekolah menengah dengan penuh sukacita dan dukacita. hehe.. Sedih rase nak tinggalkan sahabat-sahabat yang banyak men'support' saya selama lima tahun bersekolah di sana. Banyak peristiwa, kenangan yang kiteorang lalui bersama. Dalam susah dan senang, dalam suka dan duka. Selalu perbetulkan kesalahan, nasihat dan banyak lagi lah. Yang tak dapat lupe, sendagurau bersama..dalam kelas, mase rehat, mase habis kelas, mase prep...wa..rindunye sume mase tu. Kadang-kadang berselisih pendapat..biase la adab berkawan. But, we still berkawan. Macam dalam nasyid unic Kau Kawan, Sahabat & Teman.


 And for my murabbi-murabbi..jazakumullahu khaira. Bukan mudah nak dapatkan murabbi macam mereka. Tak pernah saya jumpe dekat sekolah lain yang saya pernah belajar..huhu.. Mereka bersabar dalam mendidik dan mentarbiyah pelajar mereka yang nakal, degil dan penuh karenah ini. Segala jasa mereka tak kan pernah saya lupekan, insyaallah. Saya doakan semoge Allah melimpahkan rahmat, kesejahteraan dan keberkatan dalam kehidupan mereka kerana pengorbanan mereka untuk kami anak-anak didik mereka. Amin...!

Thank you Ummi & Ayah kerana selama ni  banyak bersabar dengan saya. Dah 17tahun duduk dengan ummi & ayah. Banyak sangat pengorbanan ummi & ayah untuk anak bongsu mereka ni. Sampai bila-bila tak dapat nak balas jasa mereka. Ya Allah, Engkau rahmatilah dan sayangilah mereka lebih daripada mereka menyayangiku. Ya Allah, Engkau ganjarilah mereka dengan firdausMu. Amin..!

Untuk awak semua yang tengah bace blog saya ni, Hargailah mereka semua selagi masih berpeluang.

Kenang-Kenangan:

Sijil & hadiah-hadiah.

Kata-kata nasihat dari kawan2.



Lagu kenangan.
Jazakumullahu khairan katsira..!

 For you, my friends..
such a nostalgic song..~

Comments

  1. hahaha.. terkenang suasana di sana.. tmpt menuntut ilmu2 agama yg menyuluh hidup~

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

An Naml (60-64).

Don't know what I feel . don't know what to say