It's been a long time

Assalamualaikum, guys.

It's been a long time I haven't update this blog. Sebenarnya dah terlupa dah.. lol. But, writing is my passion. So, baru-baru ni teringat pasal blog ku ini. Perghh.. dah bertahun dah tak update. Patut lah rasa macam kehilangan je beberapa tahun ni.
Jadinya, hari ni ku merajinkan untuk menaip di sini. Last aku intai blog ni tahun 2014. Sekarang dah 2017. Wow. Cepatnya masa berlalu. Sekarang dah umur 21 tahun dah. Pre adult la omputih kata kan. Tapi perangai still macam budak 5 tahun. Lol.

Orait.

My life sekarang, so far so good. Still belajar. And surprisingly dalam bidang Undang-undang. Aku pun tak percaya dan masih sesuaikan diri dengan course ni. Pray for me guys. I really appreciate it if you pray for me. Bagi aku course ni tough sebab bukan minat aku. Tapi, nothing is impossible kan. Dalam kepala banyak perancangan. Bila takdirnya berbeza dengan perancangan, maka kena letak dalam kepala 'Dan Allah lah sebaik-baik zat yang merancang'. So, right now, I need to change my plan sesuai dengan perancangan Dia.  Fighting!

By the way, tadi tiba-tiba rajin nak masak tengahari. Jadi, aku nak belanja gambar la apa yang dimasak tadi.

-campak campak campak dan siap-

Daging TØP
(Sebab time masak tadi duk terngiang lagu Ride dan Heathens).

Ye..ye..tahu..satu lauk je..tu pn nk cerita..haha.. yang lain, umi masak..😁

Comments

Popular posts from this blog

An Naml (60-64).

Don't know what I feel . don't know what to say

Ta`arruf..